Only for you
نوشته شده توسط : رمان بدون سانسور
ماندن به پای تو فایده نداشت رفتم...

دیدی چه خوب ترک کردنت را بلدم؟؟

خواستم دوستت داشته باشم اما نفهمیدی

تماشا میکنم

میخواهم ببینم آنهایی که دورت را شلوغ کردند مثل من پشتت هستند؟؟

تورا آنقدر که من میخواستم میخواهند؟؟

ولی به همان شلوغی دورت قسم پشتت خالیست

به حرف هایم خواهی رسید

اما دیگر قصه ی من و تو تمام شد

حال یک زندگی جدید ساخته ام

یک زندگی بدون تو...





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم